Huomaan olevani sikatyytis, että en enää ole reklaamitoimistossa töissä.

Bob Helsinki on päättänyt julistaa koko kansalle, että mainostoimistot eivät osaa hommiaan eivätkä toimita, mistä laskuttavat, ja se on tyhmien, vastuuttomasti käyttäytyvien kuluttajien syy.

Joskus ammoin vuonna leiska ja vedos, kun opettelin copyttelua, vanhemmat yhteyspäälliköt opettivat mainonnan oikeutuksen olevan siinä, että autetaan markkinoijaa menestymään luomalla tuotteisiin immateriaalista lisäarvoa (tää on se brändi sitten, jos ette tienneet) ja jos geneerinen merkki vetää ohi, joko tätä ei ole osattu tehdä tai brändipreemio on ylihinnoiteltu.

Tästä filosofiasta on ilmeisesti luovuttu, ainakin Bob Helsingin mukaan. Meidän tulee ostaa kallimmalla hinnalla samaa roinaa, koska muuten mainostoimiston johtajalle tulee paha mieli.

Mainokset