Meille (ja teille) punavuorelaisille citypelleille tekee eetvarttia lukea Vauva-lehden keskusteluja.

Siinä maailmankuva avartuu kuulkaa. Otetaan pari maistiaista ketjusta ”Kuvaile typerin ukko, jonka kanssa olet treffeillä ollut”:

Kaikkein kammottavin on varmaan ”Aku Ankka”-mies.
Tuli ekatreffeille mun luo, riisui päällyshousut ja alkoi venyttelemään kalsareissaan. Sitten kaivoi povarista Aku Ankan ja heittäytyi sitä sohvalle lukemaan. Jonkun aikaa luettuaan sanoi, että nyt alkoi panettamaan voitaisko kavuta parvelle. Mä näytin siinä vaiheessa ovea. Hän totesi, että ensin täytyy vetää käteen jos ei kerran saa.


————–

Maksoi leffan ja kun jälkikäteen sitten kauniisti ilmoitin että en halua enää tavata häntä, niin ehdotti että maksasinko luonnossa leffalipun takas.

————

Kuiskas mulle kahvilassa et nyt on jo tippa kullinpäässä ja se riitti mulle, yöks.

———–

25v. mies jonka ÄITI soitti minulle treffiemme jälkeen ja kertoi kuinka”pikku-petri” niin pitää minusta!!! oli pojalta numeron saanut. en kyseistä herraa sen jälkeen halunnut tavata. ja vielä vähemmän hänen äitiään.!

———-

Olin sokkotreffeillä, kävimme kahvilla ja aloin sitten pikaiseen tehdä kotiinlähtöä, oli selvä etten ollut miehestä kiinnostunut. Sanoin sille hienovaraisesti että ei tavata uudelleen. No, kuitenkin mies halusi sitten saattaa mut asemalle, ja siinä kävellessämme miehelle tuli pissahätä. Sanoi että menee tuonne pusikkoon. Sieltä palatessaan miehellä oli kuitenkin housun etumus märkänä, oli päässy pissi lirahtamaan pöksyyn XD Sitten se mies vaan muina miehinä sanoi että tulipa hänelle kuuma (oikeesti oli tosi kylmä ilma) ja otti farkkutakin pois päältä ja sitoi vyötäisilleen essuksi. Eli se takkiosa eteenpäin… Mulla oli naurussa pitelemistä!! :))))

————-

Ja tämä sitten oli taas vaihteeksi minulta kommentti suureen markkina-arvokeskusteluun ja varsinkin sen siihen haaraan, jossa väitetään, että your average ATM on mitä kelvollisinta kumppaniainesta, jota pahat, pahat naiset sortavat.

Edit: mainittu ketju löytyy täältä, kiitos muistutuksesta theb.

